Polecany post

SSOBFF - czyli ja i ona ♥

Heeeeej! StarStableOnline próbuje nas straszyć, ale my sie nie dajemy! Poznajcie moją "SSOBFF"  Nazywa się Alyssa Zebranight....

niedziela, 29 października 2017

SSOBFF - czyli ja i ona ♥

Heeeeej!

StarStableOnline próbuje nas straszyć, ale my sie nie dajemy!

Poznajcie moją "SSOBFF" 
Nazywa się Alyssa Zebranight. Konto dostała, od kogoś...
To ona :) 








 A to ona ze mną lub ja hehe :)














 Przed chwilą napisałam jej : "Robię post na blogu o mnie i o Tobie - o naszej przyjaźni <3".

Dzięki że jesteście ze mną, z nami ♥

2 komentarze:

  1. Hej anne to ja alyssa sorka że nie ma mnie w znaj ale okazało sie że kol też wchodzi i pousuwała znaj i chciałam sie spytać czy będziesz jutro grał ? Prosze odpisz bo bardzo cie polubiłam i chcem żebyś nadal były ssobff ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń